Skip navigation

Nul-defekt strategien

Det er meget bedre at undgå fejl end at rette dem, efter de er sket. Det er den tilgang vi vedvarende forfølger i vores kvalitetsstrategi.

Det er vores mål at reducere defektraten i Eberspächer til nul. Vi har dette i tankerne, når vi planlægger og styrer alle de operationelle arbejdsprocesser og procedurer, der påvirkes af kvaliteten. På samme tid ved vi, at hverken menneske eller maskine kan eliminere fejl fuldstændig. Derfor er vi tolerante når der sker fejl.

Vi ser intet forkasteligt i en enkelt afvigelse fra det ønskede resultat. I stedet byder vi fejlen velkommen som en impuls til forbedring. Kontinuerligt. Fordi kontinuerlig forbedring er det grundlæggende princip for vores kvalitetsstyringssystem.

Vi lærer af enhver fejl, der opstår og på den måde undgår vi, at den opstår igen og igen. Læringerne bliver systematisk gjort tilgængelige i virksomheden, for at kunne genkende de samme potentielle fejlkilder så tidligt som muligt. Med denne proces kan vi opnå målbare resultater. Vores produktion kører permanent tæt på nuldefektniveauet.

Vores indsatser er almindelig anerkendt: Vores kunder priser løbende vores nuldefekt-dele og fremragende produktkvalitet.